Počet záznamov: 1  

Opodstatnenosť značky v čase krízy

  1. Názov Opodstatnenosť značky v čase krízy
    Súbežný názovThe merits of brand in crisis period
    Autorské údajeMartin Križan
    Autor Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 135-142 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky * značky maloobchodné * kríza
    AnotáciaZnačky predstavujú komplexnú záležitosť, nielenže vo svojej podstate zosobňujú nehmotný statok, ale zároveň môžu pre podniky predstavovať unikátny majetok, ktorý dokáže podnik podržať aj v ťažších obdobiach. Čo podčiarkuje aj fakt, že mnohé značky ostávajú aj v období nestabilného hospodárskeho vývoja pre spotrebiteľov akýmsi záchytným bodom pri rozhodovaní o výbere produktov. Značkám je potrebné zo strany podnikov venovať od počiatku dostatočnú pozornosť a konzistentne a dlhodobo ich budovať. Top najhodnotnejšie značky na svete. Značka vs. kríza.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02096-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.