Počet záznamov: 1  

Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe

  1. Názov Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe
    Súbežný názovMarketing concept application in the management of state universities as a reflex to the requirements of current practice
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Frianová Viera
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 201-212 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * školy vojenské * manažment * marketing mix
    AnotáciaPotreba zavedenia a rozvíjania marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy – Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši. Príspevok je výstupom autormi realizovaného teoretického a empirického skúmania danej problematiky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02096-017, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.