Počet záznamov: 1
Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe
Názov Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe Súbežný názov Marketing concept application in the management of state universities as a reflex to the requirements of current practice Autorské údaje Štefan Majtán, Viera Frianová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Frianová Viera Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 201-212 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy vysoké * školy vojenské * manažment * marketing mix Anotácia Potreba zavedenia a rozvíjania marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy – Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši. Príspevok je výstupom autormi realizovaného teoretického a empirického skúmania danej problematiky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02096-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1