Počet záznamov: 1  

International marketing

  1. Názov International marketing
    Autorské údajePervez N. Ghauri, Philip Cateora
    Autor Ghauri Pervez N.
    Spoluautori Cateora Philip R.
    Vydavateľské údajeMaidenhead : McGraw-Hill Education , 2014. - 635 s.
    Vydanie4th ed.
    ISBN978-007714815-7 , 007714815-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh medzinárodný * výskum trhu * kultúra * systémy politické * stratégia marketingová * rozhodovanie * distribúcia * oceňovanie * reklama * predaj * vyjednávanie * plán marketingový * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra877681, 885463

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    885463SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    877681OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.