Počet záznamov: 1  

Internationales Marketing Management

  1. Názov Internationales Marketing Management
    Autorské údajeEllen Roemer
    Autor Roemer Ellen
    Vydavateľské údajeStuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag , 2014. - 374 s.
    ISBN978-3-7910-3309-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * obchod medzinárodný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * modely * správanie spotrebiteľa * kultúra * výskum trhu * stratégia marketingová * marketing mix * zákazníci * riadenie * kontroling * štruktúra organizačná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra877682, 888573, 888574

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    888573SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    888574SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    877682OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.