Počet záznamov: 1  

Internationale Marketing-Politik

  1. Názov Internationale Marketing-Politik
    Autorské údajeRalph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
    Autor Berndt Ralph
    Spoluautori Altobelli Claudia Fantapié
    Sander Matthias
    Vydavateľské údajeBerlin : Springer-Verlag , 1997. - 442 s.
    ISBN978-3-540-63322-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * internacionalizácia * marketing medzinárodný * politika * segmentácia trhu * produkty * plánovanie * výkonnosť * značky výrobkov * služby * politika cenová * obchod medzinárodný * podmienky obchodné * komunikácia marketingová * distribúcia * predaj * odbyt * politika medzinárodná * logistika distribučná * marketing mix
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra877683

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    877683OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.