Počet záznamov: 1  

Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky

  1. Názov Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
    Preklad názvuFactor influencing consumers´buying behavior and their importance for enterprises
    Autorské údajeJosef Novotný, Pavel Duspíva
    Autor Novotný Josef
    Spoluautori Duspíva Pavel
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 17, č. 1 (2014), s. 153-166. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * modely spotreby
    AnotáciaVýsledky výskumu správania spotrebiteľov a ich preferencie v tejto oblasti ako i vypracované modely, ktoré vyjadrujú rozhodujúce faktory ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF718.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.