Počet záznamov: 1  

Jak rozumět integrované marketingové komunikaci

  1. Názov Jak rozumět integrované marketingové komunikaci
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * komunikácia externá * komunikácia interná * komunikácia interpersonálna * komunikácia * efektívnosť * nástroje marketingové
    AnotáciaPojem integrovaná marketingová komunikácia z dvoch uhlov pohľadu. Prvý predstavuje komplexné poňatie komunikácie vo vzťahu k jej príjemcom navonok a do vnútra firmy. Druhý je zameraný na efektívnosť použitia nástrojov komunikačnej politiky, ktorá sa zvyšuje komplexným prepojením jednotlivých nástrojov marketingového mixu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.