Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

  1. Názov Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
    Autorské údajeGustav Tomek
    Autor Tomek Gustav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing vzťahový
    AnotáciaRozdiely medzi klasickým marketingom a marketingom vzťahov. Vplyv nových paradigiem na vzťah so zákazníkom. Voľba stratégie komunikácie marketingových vzťahov. Komunikačná stratégia zameraná na podnikanie. Komunikácia zameraná na rôznych účastíkov trhu. Zameranie interaktívnej marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.