Počet záznamov: 1  

Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě – získání námětů

  1. Názov Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě – získání námětů
    Preklad názvuConsumer engagement in retailing – obtaining of suggestions
    Autorské údajePetra Solárová
    Autor Solárová Petra
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 16-25. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * marketing * maloobchod * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový
    AnotáciaPojem angažovanosť spotrebiteľov. Využitie angažovanosti spotrebiteľov k získaniu námetov v maloobchode
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.