Počet záznamov: 1  

(Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore

  1. Názov (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore
    Preklad názvuUnreadiness of final customers for the concept of sustainable marketing management in the European area
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Rastislav Briestenský
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Briestenský Rastislav
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 26-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * marketing manažment
    AnotáciaInštitucionálne zastrešenie politiky udržateľného (marketingového) riadenia orgánmi Európskej únie. Identifikácia pripravenosti a bariér pri prechode na koncepciu udržateľnosti (marketingového riadenia).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.