Počet záznamov: 1  

Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí

  1. Názov Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí
    Preklad názvuUse of loyalty programs to increase customer satisfaction and achieve higher customer profitability in hotel chains
    Autorské údajeSimona Kissová
    Autor Kissová Simona
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 34-43. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá hotelierstvo * konkurencieschopnosť * programy vernostné * ruch cestovný * stratégia marketingová
    AnotáciaPohľad na aktuálny stav cestovného ruchu a ubytovacích zariadení na Slovensku za posledné obdobie a taktiež prehľad a porovnanie vybraných vernostných programov prostredníctvom členských klubov hotelových sietí, ktoré majú zastúpenie hotelov v Bratislave.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.