Počet záznamov: 1
Digitálny marketing podnikov v kríze
Názov Digitálny marketing podnikov v kríze Súbežný názov Digital Marketing of Companies in Crisis Autorské údaje Mária Brezániová, Peter Štetka Autor Brezániová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. S. 9-25. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013 ; Marketing identity : dizajn, ktorý predáva medzinárodná vedecká konferencia / Klementis Martin ; Lukáč Michal. ISBN 978-80-8105-554-6 Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * marketing mix * stránky webové * marketing * modely Anotácia Súčasný stav a miera využívania digitálneho marketingu podnikmi v slovenskom trhovom priestore. Dôveryhodnosť externej komunikácie podnikov prostredníctvom webovej stránky. Základné atribúty modelu AIDA. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00225-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1