Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing podnikov v kríze

  1. Názov Digitálny marketing podnikov v kríze
    Súbežný názovDigital Marketing of Companies in Crisis
    Autorské údajeMária Brezániová, Peter Štetka
    Autor Brezániová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentMarketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. S. 9-25. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013 ; Marketing identity : dizajn, ktorý predáva medzinárodná vedecká konferencia / Klementis Martin ; Lukáč Michal. ISBN 978-80-8105-554-6
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * marketing mix * stránky webové * marketing * modely
    AnotáciaSúčasný stav a miera využívania digitálneho marketingu podnikmi v slovenskom trhovom priestore. Dôveryhodnosť externej komunikácie podnikov prostredníctvom webovej stránky. Základné atribúty modelu AIDA.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00225-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.