Počet záznamov: 1  

Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa

  1. Názov Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa : dizertačná práca
    Autorské údajeBarbora Lattová, školiteľ: Mária Dzurová
    Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 156 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá marketing manažment * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra877964

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    877964SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.