Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie sociálnej siete zameranej na spoločnú tvorbu obsahu

  1. Názov Stratégia marketingovej komunikácie sociálnej siete zameranej na spoločnú tvorbu obsahu : diplomová práca
    Autorské údajeMatej Held, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Held Matej
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 61 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884289

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce972.8 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.