Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamácií na lojalitu zákazníka

  1. Názov Vplyv reklamácií na lojalitu zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Pašková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Pašková Veronika
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 98 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884361

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha150.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha183.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.