Počet záznamov: 1  

Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Baránková, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Baránková Nikola
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884263

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha378.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.