Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Šagátová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Šagátová Monika
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884373

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha199.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.