Počet záznamov: 1  

Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka

  1. Názov Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Luxová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Luxová Zuzana
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884338

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha236.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha260.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.