Počet záznamov: 1
Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations
Názov Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations Autorské údaje Eva Chudinová Autor Chudinová Eva Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Č. Máj (2014), s. 1-5. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá médiá * práca s verejnosťou * reklama * marketing Anotácia Public relations vrátane media relations spravidla majú vo vnútri firmy na starosti marketingové oddelenia, či oddelenia styku s verejnosťou, prípadne mediálne oddelenia pod. Služby PR však možno zveriť aj PR agentúre, ktorých je aj na slovenskom mediálnom trhu dostatok, celosvetovo sa odhaduje, že 35-40% PR pracovníkov pripadá na PR agentúry. Je preto na rozhodnutí subjektu, spoločnosti, firmy, či uprednostní v procese PR profesionálnu agentúru alebo interných zamestnancov. Najdôležitejšia je skutočnosť, kto dokáže lepšie definovať ciele PR a media relations a aký spôsob zvolí pri ich vyhodnocovaní. Dnes sú k dispozícii overené metódy na vyhodnocovanie externých aj interných PR a media relations, ktoré je súčasťou prieskumu trhu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 185.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1