Počet záznamov: 1  

Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku
    Súbežný názovWays of Improving the Effectiveness of Marketing Communication
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 107-112 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * event marketing * reklama * podpora predaja * skupiny cieľové
    AnotáciaPodstata integrovanej marketingovej komunikácie. Výhody integrovanej marketingovej komunikácie. Prekážky integrovanej marketingovej komunikácie. Pravidlá zabezpečenia integrovanej marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00287-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti492.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.