Počet záznamov: 1  

ROI of social media marketing in insurance in Germany

  1. Názov ROI of social media marketing in insurance in Germany
    Preklad názvuROI marketingu prostredníctvom sociálných médií v poisťovníctve SRN
    Autorské údajeClaudia Hilker, Marián Zajko
    Autor Hilker Claudia
    Spoluautori Zajko Marián
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 10, č. 3 (2014), s. 237-242. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * poisťovníctvo * Nemecko * siete sociálne * médiá
    AnotáciaStav implementácie a využívanie marketingu prostredníctvom sociálnch médií v poisťovníctve SRN.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.