Počet záznamov: 1  

Social Orientation of Marketing Concept

  1. Názov Social Orientation of Marketing Concept
    Preklad názvuSociálna orientácia marketingového konceptu
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentJournal of Positive Management. Vol. 4, no. 1 (2013), pp. 52-62. - Toruń : Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. ISSN 2083-103X
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * zodpovednosť spoločenská * zisk
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00280-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.