Počet záznamov: 1  

Konkurenčná stratégia podniku – prípad očných optík na Slovensku

  1. Názov Konkurenčná stratégia podniku – prípad očných optík na Slovensku
    Autorské údajeLucia Demjanová
    Autor Demjanová Lucia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 / Ďuričeková Denisa ; Pružinský Michal ; Antošová Mária ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3731-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * stratégia podnikateľská * služby zdravotnícke * podnikanie obchodné * konkurencia * manažment strategický
    AnotáciaPrepojenie teoretických poznatkov z oblasti strategického manažmentu s praxou. Identifikácia v súčasnosti využívaných konkurenčných stratégií v odvetví očných optík na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00320-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.