Počet záznamov: 1  

Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu

  1. Názov Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
    Preklad názvuPossibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing
    Autorské údajeViera Vávrova, Petr Červenka, Jana Naščáková, Marcela Gergeľová
    Autor Vávrova Viera
    Spoluautori Červenka Petr
    Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Gergeľová Marcela
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 / Ďuričeková Denisa ; Pružinský Michal ; Antošová Mária ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3731-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 57 - Biologické vedy
    Heslá inžinierstvo génové * vedy biologické * biológia * bionika * biometrika * experimenty * marketing
    AnotáciaPupilometria je metóda merania veľkosti pupily (zornička) pri reakcii na podnet tzv. pupilárneho reflexu. Podstata a využitie pupilometrie, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady pre budúce využitie v marketingu. Experiment.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00320-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.