Počet záznamov: 1
Interkultúrne rozdiely v kontexte medzinárodnej marketingovej stratégie v podniku
Názov Interkultúrne rozdiely v kontexte medzinárodnej marketingovej stratégie v podniku : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Kubíková, školiteľ: Lucia Hliboká Autor Kubíková Zuzana Ďalší autori Hliboká Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Košice, 2014. - 81 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884482
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1