Počet záznamov: 1  

Efektívnosť internetovej reklamy

  1. Názov Efektívnosť internetovej reklamy : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Adamovová, školiteľ: Edita Milčevičová
    Autor Adamovová Veronika
    Ďalší autori Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2014. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884395

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.