Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako marketingový nástroj v podnikoch cestovného ruchu

  1. Názov Sociálne siete ako marketingový nástroj v podnikoch cestovného ruchu : bakalárska práca
    Autorské údajeJán Halaj, školiteľ: Ján Rudolf
    Autor Halaj Ján
    Ďalší autori Rudolf Ján (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra877986

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha313.3 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce979.5 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.