Počet záznamov: 1  

Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca
    Autorské údajeDominika Ďurišková, školiteľ: Mária Šášiková
    Autor Ďurišková Dominika
    Ďalší autori Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 73 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879489

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha83.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.