Počet záznamov: 1
Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca Autorské údaje Dominika Ďurišková, školiteľ: Mária Šášiková Autor Ďurišková Dominika Ďalší autori Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 73 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879489
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 83.8 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1