Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle
Názov Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle : bakalárska práca Autorské údaje Peter Nemček, Lenka Šprochová Autor Nemček Peter Ďalší autori Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879517
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 230.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 790.1 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1