Počet záznamov: 1  

Prieskum vnímania osobnosti značky vybranou spotrebiteľskou skupinou

  1. Názov Prieskum vnímania osobnosti značky vybranou spotrebiteľskou skupinou : bakalárska práca
    Autorské údajeDominika Paulíková, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Paulíková Papšíková Dominika
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884582

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha46.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce439.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.