Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR

  1. Názov Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR : bakalárska práca
    Autorské údajeBoris Martinka, školiteľ: Romana Olexová
    Autor Martinka Boris
    Ďalší autori Olexová Romana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra878003

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce286.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.