Počet záznamov: 1  

Komunikácia ako nástroj marketingového mixu strojárskeho podniku

  1. Názov Komunikácia ako nástroj marketingového mixu strojárskeho podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Meliš, školiteľ: Peter Pajonk
    Autor Meliš Martin
    Ďalší autori Pajonk Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884567

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce931.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.