Počet záznamov: 1  

Marketingový mix verejnej správy

  1. Názov Marketingový mix verejnej správy
    Súbežný názovMarketing mix of public administration
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 8, č. 4 (2013), s. 4-10 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * manažment verejnej správy * zamestnanci
    AnotáciaMarketingové nástroje vo verejnej správe a zvýšenie prospešnosti a užitočnosti služieb poskytovaných verejnou správou. Uplatňovanie marketingu je spojené s marketingovými nástrojmi tvoriacimi marketingový mix verejnej správy.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00535-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.