Počet záznamov: 1  

Problematika hodnotenia vedomostí študentov

  1. Názov Problematika hodnotenia vedomostí študentov
    Autorské údajeĽubica Kurdelová
    Autor Kurdelová Ľubica EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokumentFórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 31-39 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2014. ISSN 1337-9321
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * študenti * testy * vedomosti * skúšky schopnosti * jazyky cudzie
    AnotáciaHodnotenie vedomostí študentov je široká a rýchlym tempom sa vyvíjajúca oblasť so silnou teoretickou a empirickou základňou. Kvalita vyučovacieho procesu v cudzom jazyku závisí od viacerých faktorov. Medzi najdôležitejšie môžeme zaradiť kvalitné ohodnotenie vedomostí študentov, testovanie a sledovanie dosiahnutých výsledkov študentov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00405-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.