Počet záznamov: 1  

Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences

  1. Title Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences
    TranslationMožnosti a problémy využitia pupilárneho reflexu na podvedomé zisťovanie spotrebiteľských preferencií
    Author infoVěra Vávrová, Erik Weiss, Petr Červenka, Vojtech Ferencz, Jana Naščáková
    Author Vávrová Věra
    Co-authors Weiss Erik
    Červenka Petr
    Ferencz Vojtech EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Metalurgija. Vol. 53, no. 1 (2014), pp. 85-88. - Zagreb : Croatian Metallurgical Society. ISSN 1334-2576
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * podnikanie obchodné * priemysel * technika meracia * svetlo
    AnnotationMožnosti použitia, typy a praktické návrhy, ako aj predpoklady pre budúce využitie Pupilometrie v marketingu. Zameranie sa na zákazníka, komunikácia a zisťovanie spotrebiteľských preferencií v technických a priemyselných odvetviach.
    URLhttp://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=153477
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00432-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBpublicly available
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.