Počet záznamov: 1
Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences
Title Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences Translation Možnosti a problémy využitia pupilárneho reflexu na podvedomé zisťovanie spotrebiteľských preferencií Author info Věra Vávrová, Erik Weiss, Petr Červenka, Vojtech Ferencz, Jana Naščáková Author Vávrová Věra Co-authors Weiss Erik Červenka Petr Ferencz Vojtech EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Metalurgija. Vol. 53, no. 1 (2014), pp. 85-88. - Zagreb : Croatian Metallurgical Society. ISSN 1334-2576 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * podnikanie obchodné * priemysel * technika meracia * svetlo Annotation Možnosti použitia, typy a praktické návrhy, ako aj predpoklady pre budúce využitie Pupilometrie v marketingu. Zameranie sa na zákazníka, komunikácia a zisťovanie spotrebiteľských preferencií v technických a priemyselných odvetviach. URL http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=153477 Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00432-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB publicly available článok
Počet záznamov: 1