Počet záznamov: 1  

Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences

  1. Názov Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences
    Preklad názvuMožnosti a problémy využitia pupilárneho reflexu na podvedomé zisťovanie spotrebiteľských preferencií
    Autorské údajeVěra Vávrová, Erik Weiss, Petr Červenka, Vojtech Ferencz, Jana Naščáková
    Autor Vávrová Věra
    Spoluautori Weiss Erik
    Červenka Petr
    Ferencz Vojtech EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Metalurgija. Vol. 53, no. 1 (2014), pp. 85-88. - Zagreb : Croatian Metallurgical Society. ISSN 1334-2576
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * podnikanie obchodné * priemysel * technika meracia * svetlo
    AnotáciaMožnosti použitia, typy a praktické návrhy, ako aj predpoklady pre budúce využitie Pupilometrie v marketingu. Zameranie sa na zákazníka, komunikácia a zisťovanie spotrebiteľských preferencií v technických a priemyselných odvetviach.
    URLhttp://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=153477
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00432-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.