Počet záznamov: 1  

Marketing malých a stredných podnikov

  1. Názov Marketing malých a stredných podnikov . 9. kap.
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie v malých a stredných podnikoch : modelové príklady. S. 122-135. - Bratislava : KARTPRINT, 2014. ISBN 978-80-89553-21-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaMarketingová stratégia a nové tredny v marketingu malých a stredných podnikov. Prípadová štúdia vybraného stredného podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00446-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.