Počet záznamov: 1  

Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače

  1. Názov Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače
    Autorské údajeKatarína Podracká
    Autor Podracká Katarína
    Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 6, č. Leto (2014), s. 68-69. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá priemysel propagačný * metódy propagačné * mix komunikačný * propagácia * tlač * internet * digitalizácia * marketing
    AnotáciaNenahraditeľný vplyv tlačených publikácii v dobe internetu a digitalizácie. Ideálna marketingová stratégia v súčasnosti kombinuje možnosti tlače a digitalizácie. Digitálna tlač a služby personalizovaného marketingu.
    URL ftp://193.87.31.84/0190340/GW007-008_lowres.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: December 2013-Január/2014

    článok

    článok

Počet záznamov: 1