Počet záznamov: 1  

Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem

  1. Názov Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem : dizertačná práca
    Autorské údajeMária Šášiková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 184 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * stratégia marketingová * stratégia podniková * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra879756
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    879756SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.