Počet záznamov: 1  

Jak zahrát na citovou strunu zákazníků v místě prodeje

  1. Názov Jak zahrát na citovou strunu zákazníků v místě prodeje
    Autorské údajeDaniela Krofiánová
    Autor Krofiánová Daniela
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nákup * správanie spotrebiteľa * emócie * stratégia marketingová * predajne
    AnotáciaAby obchodná spoločnosť dokázala uspieť u najrôznejších skupín zákazníkov, musí sa zamerať na správne emócie. S tým súvisí určenie správnych komunikačných nástrojov a vytvorenie optimálnej atmosféry v predajni. Úloha predavača, empatia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.