Počet záznamov: 1
Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie
Názov Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie Súbežný názov Impact of value orientation on the buying behaviour of the young generation Autorské údaje Sherzod Karimov Autor Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * hodnota * mládež * rozhodovanie nákupné * prieskum Anotácia Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00489-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1