Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení

  1. Názov Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení
    Preklad názvuIncreasing the level of quality relationships with customers through application solutions
    Autorské údajeJana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková
    Autor Sekulová Jana
    Spoluautori Ihnat Peter
    Nedeliaková Eva
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2014), s. 65-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2014. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik dopravný * doprava železničná * náklady * efektívnosť ekonomická
    AnotáciaImplementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.