Počet záznamov: 1
Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku
Title Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku Translation Marketing models of corporate social responsibility Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 55-63. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * zodpovednosť spoločenská * kódexy etické * podnik * stakeholder * podnikanie zodpovedné Annotation Prezentácia sociálnej/ spoločenskej zodpovednosti podnikov ako súčasť stratégie firmy uplatňovanej v rámci marketingových aktivít na trhu. Prejavom tohto konceptu je vzostup sociálneho, ekologického a dobročinného marketingu s úsilím účinne a efektívne stimulovať a uspokojovať potreby a želania zákazníkov pri rešpektovaní záujmov jednotlivca a spoločnosti ako celku. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01458-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 355.2 KB from the SEK IP address after logging in článok
Počet záznamov: 1