Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti

  1. Názov Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti
    Preklad názvuModern approaches to current marketing management
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozvoj trvalo udržateľný * marketing manažment * riadenie * stratégia marketingová
    AnotáciaPotreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu.
    URL ftp://193.87.31.84/0191079/MI_22.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1