Počet záznamov: 1  

Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu

  1. Názov Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu
    Preklad názvuAnalysis of possibilities to detect the on–line reputation of Universities and Schools of higher education in the Slovak virtual market
    Autorské údajePeter Dorčák, František Pollák, Pavel Štrach
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Štrach Pavel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 12-20. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Vydavateľské údajeTab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * marketing * trh elektronický * Slovensko * školy vysoké * univerzity * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza možností zisťovania, resp. merania virtuálnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na slovenskom virtuálnom trhu. Prezentácia konkrétnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na špecifických trhoch.
    URL ftp://193.87.31.84/0191079/MI_22.pdf
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01989-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1