Počet záznamov: 1  

Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia

  1. Názov Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia
    Preklad názvuApproaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management
    Autorské údajeMagdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová
    Autor Samuhelová Magdalena
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * riadenie * marketing manažment * technológie informačné * technológie komunikačné * guerilla marketing
    AnotáciaModel guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.