Počet záznamov: 1  

Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie

  1. Názov Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie
    Preklad názvuMarketing in the area of health services from the point of view of normativeregulation
    Autorské údajeMartina Ferencová, Peter Demek
    Autor Ferencová Martina
    Spoluautori Demek Peter
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 42-50. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2014. ISSN 1338-5127
    PoznámkyPopis urobený: 15. 8.2014. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * klienti * komunikácia marketingová * legislatíva
    AnotáciaZnalosť zákonov súvisiacich s marketingom a marketingovými aktivitami v oblasti zdravotníctva umožní podnikom, firmám a organizáciám, ktoré poskytujú služby v tejto oblasti dobrú orientáciu v zákonnom rámci pre štandardy poskytovania zdravotnej starostlivosti na území Slovenska aj s ohľadom na spoločenskú zodpovednosť . Navyše môže výrazne posilniť ich schopnosť nadviazať a udržať dlhodobé pozitívne vzťahy s ich cieľovými publikami – klientmi a pacientmi, posilniť ich trhovú pozíciu a zaručiť im konkurenčnú výhodu oproti iným subjektom v lokálnom i globálnom meradle.
    URL ftp://193.87.31.84/0190876/1_2014.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1