Počet záznamov: 1  

Bank image structure: the relationship to consumer behaviour

  1. Názov Bank image structure: the relationship to consumer behaviour
    Autorské údajeRůžena Lukášová, Tomáš Urbánek
    Autor Lukášová Růžena
    Spoluautori Urbánek Tomáš
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2014), s. 18-35. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá banky * imidž * marketing * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaSkúmanie vzťahu spotrebiteľov k bankám. Bankový marketing.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.